اخبار اداره کل هرمزگان بيشتر

مدیر کل استاندارد هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت :

رونق کسب و کار با تولید محصولات استاندارد میسر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان، عیسی باقرزاده همایی مدیرکل استاندارد با میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر دیدار کرد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان، عیسی باقرزاده همایی مدیرکل استاندارد با میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر دیدار کرد.

این دیدار که با هدف تاسیس بازارچه کالاهای ملوانی و نظارت برکالاهای وارداتی در دفتر فرماندار بندرخمیر صورت پذیرفت، فرماندار خمیر ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل استاندارد هرمزگان اظهار کرد: شهرستان بندر خمیر ظرفیت های خوب و بالقوه ای در بخش معادن ، کشاورزی و کالاهای ملوانی دارد و تولید کنندگان می توانند با استاندارد سازی محصولات تولیدی خود زمینه رقابت با بازارهای خارجی را ایجاد نمایند.

باقرزاده همایی ضمن تاکید بر قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد بیان کرد: با پیاده سازی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در هر شهر می توان کیفیت کالا و خدمات مشمول استاندارد ارائه شده را بالا برد.

وی در ادامه افزود: رونق کسب و کار با تولید محصولات استاندارد میسر است لذا همه باید تلاش کنند تا شهرهای بندری استان رونق بگیرد زیرا استان هرمزگان از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از همه ظرفیت های استان استفاده شود.

در ادامه این دیدار مقرر گردید لیست واحدهای تولیدی فاقد نشان استاندارد شهرستان بندرخمیر به فرمانداری این شهرستان ارائه گردد تا از طریق فرمانداری این شهرستان واحدهای فاقد نشان ملزم به دریافت نشان استاندارد گردند.

درپایان این دیدار میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر به پویش کالای استاندارد ایرانی می خرم پیوست.