انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل استاندارد هرمزگان و پارک علم و فناوری هرمزگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان تفاهم نامه همکاری علمی ، پژوهشی ، آموزشی و خدماتی ما بین اداره کل استاندارد به نمایندگی محمد کمالی مدیر کل استاندارد هرمزگان و علی فتی رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان با هدف تسریع در فرآیند استاندارد سازی محصولات دانش بنیان منعقد گردید.
در این تفاهم نامه بر رفع نیاز های فناورانه در راستای استاندارد سازی محصولات و اولویت دادن به ایده نوآورانه در حوزه های تخصصی استاندارد و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و همکاری در ایجاد و توسعه واحدهای فناور با هدف توسعه استاندارد در استان از سوی پارک علم وفناوری استان تاکید شده است.
همچنین بر طبق این تفاهم نامه مقرر گردید اداره کل استاندارد هرمزگان همکاری در جهت تدوین استاندارد های ملی و بین المللی محصولات دانش بنیان و اولویت بخشی به حمایت از ایده های شرکت های تولیدی وواحد های فناور جهت صدور مجوز های تولید ، اعزام کارشناس مرتبط با حوزه استاندارد سازی محصولات دانش بنیان در جهت راهنمایی اخذ نماد استاندارد را به انجام رساند.
بر پایه این گزارش آمده است : این تفاهم نامه در 7 ماده و 3 نسخه در تاریخ 17/ 03 / 1401 امضا ومبادله گردید ودارای اعتبار یکساله می باشد.