دسترسی سریع

بیانیه توافق سطح خدمت
1396/12/23 چهارشنبه

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات اداره کل استاندارد هرمزگان را به اطلاع میرساند :
 

  1. اداره کل استاندارد هرمزگان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "سامانه رسیدگی به شکایات سازمان" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
  2. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  3. تارنمای اداره کل استاندارد هرمزگان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
     
توافقنامه سطح خدمت " نظارت بر کیفیت تجهیزات موجود در شهر بازی ها"
توافقنامه سطح خدمت "تایید صلاحیت کارشناسان استاندارد"
توافقنامه سطح خدمت " مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی / منطقه ای "
توافق نامه سطح خدمت "تدوین استانداردهای ملی"
توافق نامه سطح خدمت "تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت"
توافق نامه سطح خدمت "تایید مراکز آموزشی همکار"
توافقنامه سطح خدمت "تایید صلاحیت نهادهای ارزیابی انطباق بازرسی،آزمون و کالیبراسیون"
توافق نامه سطح خدمت "نظارت بر عملکرد آسانسورهای کششی - اصطکاکی "
توافقنامه سطح خدمت " نحوه تاسیس کمیته های فنی متناظر "
توافقنامه سطح خدمت"ارائه خدمات کالیبراسیون به آزمایشگاههای آزمون و کالیبراسیون "
توافقنامه سطح خدمت " تصویب نمونه نوعی باسکول های وسایل نقلیه چرخ دار جاده ای"
توافقنامه سطح خدمت "نظارت بر علامت گذاری وسایل توزین و سنجش "
توافقنامه سطح خدمت "نظارت بر عملکرد جایگاههای سوخت مایع "
توافقنامه سطح خدمت "نظارت بر عملکرد وسایل توزین سبک "
توافقنامه سطح خدمت "نظارت بر عملکرد وسایل توزین سنگین "