اخبار اداره کل هرمزگان بيشتر

رییس سازمان ملی استاندارد

سازمان ملی استاندارد بدنبال استیفای حق مردم است

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد حق مردم است و سازمان ملی استاندارد بدنبال استیفای حق مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان هرمزگان ، غلامرضا شریعتی در دیدار با امام جمعه اهل سنت قشم گفت : بایستی تلاش کنیم کالاها و خدمات استاندارد به مردم ارائه شود تا مردم نیز اعتمادشان افزایش یابد.
شریعتی اظهار داشت : در دین نیز بر حق الناس تاکید شده است و همگان ملزم به رعایت آن هستیم و حکوت هم برای استیفای حق مردم تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه بدنبال تسهیل شرایط و رفع موانع در حوزه های مختلف صادرات، واردات،. تجارت، حوزه تولید و... هستیم؛ خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه بیشترین حجم واردات و صادرات از این استان صورت می گیرد، هرمزگان را به عنوان اولین استان جهت بازدید و سفرمان انتخاب کردیم.
رییس سازمان ملی استاندارد بر اصلاح ساختارها متناسب در نیازها تاکید کرد و گفت: همواره بدنبال دفاع از حقوق مردم و تجار هستیم.
امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد مدیرکل استاندار هرمزگان و رییس اداره استاندارد قشم اظهار داشت : شاهد تحول در حوزه استاندارد در این شهرستان هستیم و نیروهای متخصص و متعهد در آن فعالیت دارند.
شیخ عبدالرحیم خطیب افزود:کالاهایی که وارد می شوند، نیاز به تاییدیه استاندارد دارند تا سلامت مردم تضمین شود و مردم حق دارند از مرغوبیت ترین و باکیفیت ترین کالاها و خدمات بهره مند شوند.
خطیب گفت: بایستی رقابت بر کیفیت کالاها باشد و کیفیت و کمیت لازم و ملزوم همدیگر هستند  که به موضوع کیفیت در دین مبین اسلام نیز تاکید شده است که کیفیت یکی از مولفه های توسعه نیز محسوب می شود وکالاهای باکیفیت مشتری بیشتری دارد.
امام جمعه اهل سنت قشم گفت: مدیران حوزه استاندارد در استان و قشم توانسته اند رضایت مردم را جلب کنند که قدردانی می کنم.
خطیب گفت : در قشم از وحدت به وصلت رسیده ایم وارتباط حسنه ای بین تشیع و تسنن وجود دارد.
گفتنی است رئیس سازمان ملی استاندارد امروز از شرکت تولید آب و برق مپنا و بندر بهمن قشم نیز بازدید کرد.