اخبار اداره کل هرمزگان بيشتر

دیدار مدیر کل استاندارد هرمزگان با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان

در پنجمین روز از هفته استاندارد که به نام حفاظت از زمین با استاندارد ها نام گذاری شده است ،عیسی باقرزاده همایی مدیر کل استاندارد هرمزگان به همراه معاونین و مدیران این اداره کل با حضور در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان با مسیحی، مدیرکل این اداره دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان هرمزگان در پنجمین روز از هفته استاندارد که به نام حفاظت از زمین با استاندارد ها نام گذاری شده است ،عیسی باقرزاده همایی مدیر کل استاندارد هرمزگان به همراه معاونین و مدیران این اداره کل با حضور در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان با مسیحی، مدیرکل این اداره دیدار کردند.

در این دیدار که با هدف هم افزایی و تعامل بین بخشی در راستای تحقق اهداف حفاظت از زمین با استانداردها استان انجام شد، عیسی باقرزاده همایی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه حفاظت محیط زیست استان هرمزگان، خاطر نشان ساخت؛ مجموعه استاندارد تمامی تلاش خود را برای حفظ محیط زیست مطابق با استانداردهای مدون بکار گرفته است و یکی از مهمترین کمیته های سازمان ملی استاندارد، کمیته محیط زیست است.

وی افزود: اهداف اصلی و سازمانی مجموعه استاندارد هم افزایی و همکاری هرچه بیشتر در زمینه حفاظت از محیط زیست، این سرمایه ماندگار است و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

در ادامه حبیب مسیحی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان از همکاری و همراهی استاندارد هرمزگان با مجموعه تحت مدیریت خویش ،تقدیر کرد و گفت: اگر استانداردها نبود زندگی مردم بسیار سخت و نامطلوب می شد و سازمان ملی استاندارد با اجرای استانداردها بر کیفیت و سلامت زندگی عموم افراد جامعه تاثیر مثبت گذاشته است.

وی خاطر نشان ساخت: هدف سازمان حفاظت محیط زیست بهبود زندگی مردم است و نقش سازمان ملی استاندارد موازی با سازمان حفاظت از محیط زیست است ولی با ابعاد وسیع و گسترده تر.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بار دیگر ضمن گرامیداشت هفته استاندارد ابراز امیدواری کرد که استاندارد و محیط زیست بتوانند با همراهی و تعامل بیش از پیش گام های موثری را برای حفظ و نگهداری محیط زیست استان بردارند.